Een uitzendkracht een kaart bezorgen

Dankzij de Edenred-kaart hoef je geen omslagen met maaltijdcheques of ecocheques meer uit te delen onder de uitzendkrachten. De verdeling gebeurt automatisch, vanop afstand, en jij hoeft niets te doen. Je kunt je dus volledig op je werk concentreren.

Het enige wat je nog moet doen, is de elektronische cheques van de uitzendkrachten bestellen. De kaarten worden automatisch besteld en geleverd volgens de bepalingen in de overeenkomst.

In het geval van een levering aan huis (afgeraden) ontvangt de werknemer binnen de 10 dagen een eerste brief met de Edenred-kaart in. Enkele dagen later ontvangt hij een tweede brief met daarin de activeringscode.

Bij een levering bij de werkgever (aanbevolen) is het de werkgever die de kaarten activeert via zijn Klantenzone.

Als de werknemer daarentegen al een Edenred-kaart had, dan zal die kaart moeten worden gebruikt. Als de werknemer die kaart verloor, moet hij ze laten blokkeren. Meer info op onze website Helpdesk -> Werknemers -> Hoe blokkeer ik mijn kaart bij verlies of diefstal?